مشاوره نی نی سوال

برای پرسیدن سوال یا جواب دادن یه سوال دیگران "وارد شوید" و یا "ثبت نام " کنید.

Elmira70

چرا بعد از قرص ضدبارداری پریود شدم؟

با سلام دوستان، من دو هفته قبل براي عقب انداختن پريودم شروع به خوردن قرص ضدبارداري كردم ولي ديروز متاسفانه پريود شدم البته ميزان خونريزيم كمه ولي خوب هست،به نظر شما چكار كنم؟ درضمن يكشنبه هم عازم سفر خارج از كشور هستم

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

دوست عزیز چاره ای ندارید جز اینکه اگر وسط مصرف قصر هستید ادامه دهید تا تمام شود، کار خاصی نمی شود کرد. کپسول مفناکیگ اسید هم به کم شدن خونریزی کمک می کنه

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

برای ارسال پاسخ یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید پاسخی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • 2252_733.gif